Kunst & Håndverk

Velkommen til kurssiden! Her finner du en oversikt over alle kurs innen kunst og håndverk. Trykk deg gjerne inn på et kurs for mer informasjon og presentasjonsvideo. Vi håper du finner noe som faller i smak!

e-kulturskolen kunstfag tegning

Lær å tegne

Kulturskolelærer og billedkunstner, Nenad Ignjatic, lærer deg alt du trenger om, skyggelegging, tegning, maling med pastell, maling med akvarell og komposisjon.

Les mer og kom i gang →

e-kulturskolen håndverk strikking

Strikking (kommer)

Strikking er en håndarbeidsteknikk for å lage tekstiler av garn ved hjelp av strikkepinner. Mange forskjellige typer garn, strikkepinner og strikketeknikker kan brukes for å oppnå ønsket resultat.

e-kulturskolen håndverk hekling

Hekling (kommer)

Hekling er en håndarbeidsteknikk der man lager stoff ved hjelp av garn og en heklenål. På engelsk heter hekling «crochet», og det stammer fra det franske «croc» som betyr hake eller krok.

Er du klar til å komme i gang?

Opprett en bruker eller logg inn for å fortsette.