En bedre måte å lære kreative fag som musikk, kunst og dans.

På e-kulturskolen får du musikkundervisning, billedkunst og undervisning i dans på et og samme sted!

e-kulturskolen maskot

Tilgjengelighet

Hvert år står over 25 000 mennesker på ventelister til norske kulturskoler. På e-kulturskolen har vi ingen begrensninger på antall plasser og all undervisning skjer på dine vilkår.

Som elev hos oss kan du selv velge tidspunkt, hvor lenge du ønsker å øve og om du vil lære fra soverommet, hytta eller hjemme hos en venn.

Med et medlemskap på e-kulturskolen.no kan du lære fra noen av de beste, uten noen begrensninger.

e-kulturskolen tilgjengelighet
e-kulturskolen kvalitetsstempel

Kvalitetsstempel

Å være lærer på e-kulturskolen.no er et kvalitetsstempel.

Samtlige har brukt utallige timer på perfeksjonere sine egne ferdigheter. Både lærere og de kreative hjernene bak e-kulturskolen universet er håndplukket etter kompetanse, pedagogiske ferdigheter og verdiene de står for.

Inspirere

Vi er ikke bare her for å instruere, men også for å inspirere.

Våre lærere er her for å hjelpe deg i gang og inspirere deg til å øve videre. Vi har tre ulike ferdighetsnivå på alle våre kurs. Uavhengig av ditt ferdighetsnivå har vi et tilbud for deg og er her for å gi deg de verktøyene du trenger for å utvikle deg videre.

e-kulturskolen inspirere
e-kulturskolen gitar

Kreativitet ligger i blodet

Våre lærere og produksjonsteam har fra en ung alder vært over gjennomsnittet opptatt av sitt fagfelt. Det sies at nordmenn blir født med ski på bena, men i vårt tilfelle ble teamet født med kreativitet i blodet og det tar aldri slutt.

La deg inspirere!

Snakker du på vegne av en bedrift eller organisasjon?

Vi i e-kulturskolen ønsker å gjøre en positiv endring ved å kunne tilby alle et kulturtilbud, uavhengig av helse, økonomi, alder og bosted.

Vi mener også at kreative fag kan være med på å hjelpe våre medmennesker med utfordringer de måtte ha, ensomhet og/eller for å skape motivasjon, gnist og glede. Ta kontakt slik at vi kan skape en revolusjon sammen!

Favicon E-kulturskolen

Alle kurs

Gå til kurssiden for å se en oversikt over alle kurs. På e-kulturskolen har vi ubegrenset med plass så du slipper å stå på venteliste!

Favicon E-kulturskolen

Hvordan kommer du i gang?

Opprett bruker eller logg inn for å abonnere på kurs. Gå deretter til kurssiden for å velge ut din favoritt og la kreativiteten flyte!

Er du klar til å komme i gang?

Opprett en bruker eller logg inn for å fortsette.