Nåværende status
kr99
Kom i gang nå!

Nivå 1: Nybegynner

Vi går gjennom steg med fokus på koordinasjon av bein, og introduserer metoder for å orientere seg i rommet. Etter dette nivået er målet at eleven skal ha utarbeidet en generell romslig bevissthet, kroppskontroll og rytme.

Nivå 2: Mellomnivå

Vi bygger videre fra tidligere nivå og introduserer nye kroppsdeler, samt mer avanserte steg. Målet med dette nivået er å utvikle en mer nyansert koordinasjon.

Nivå 3: Viderekomne

Etter man har en slags base og et fundament, kan det være spennende å bruke denne kunnskapen til å lage konsepter og leke med fantasi og freestyle. Vi går fortsatt gjennom trinn, men legger litt ekstra trykk på tanken eller konseptet bak bevegelsen.
E-kulturskolen Nenad Ignjatic

Balder Hansen

Danser

Balder startet sin reise med bevegelse og dans startet for omtrent 13 år siden, da startet han på ukentlige kveldsklasser i Hip Hop. Siden den gang har han undervist både workshops og faste ukentlig klasser i Norge, samt blitt invitert til ulike land som Polen, Sverige, Tsjekkia, Hviterussland og Nederland for å undervise. I både 2017 og 2018 vant Balder den Nordiske kvalifikasjonsrunden til verdensmesterskapet “Juste Debout” i kategorien Experimental. I senere år har Balder blitt mer interessert i sceniske metoder og fremgangsmåter, og studerer for tiden samtidsdans på Kunsthøgskolen i Amsterdam.

Dette trenger du til kurset: - Musikk - Plass å danse på